miércoles, 29 de mayo de 2013

Visita á EEI AS DUNAS en Panxón

Outro día de moito movemento, que comezou no EEI As Dunas de Panxón.

Cheguei ao centro da man do meu amigo Marcos, pai de Iago (alumno do centro e tamén amigo). Ei dicir que sorprendeume cunha chea de agasallos que non agardaba. Teño un para ti Luz!!
E podo dicir que os máis fermoso de todos foron dous libriños feitos por Iago :)

A poesía une a persoas que baixo outras circunstancias nunca tocarían as súas almas. É o fermoso... Xa o dicía onte Mestre Antonio e canta razón ten. Esas relacións persoais nacidas ao abeiro das palabras.

Destacar o traballo das docentes e a súa participación activa. Si...Estou sorrindo!

Teño unha débeda con elas, e agardo que o fermoso bolígrafo que teño gardado no peto do meu pantalón sexa fonte da que xorden cento de historias coas que agasallar @s nen@s.

En concreto desexo facer unha para a ratiña Lola mascota da bibliodunas.

Quedo cunha frase de Raquel Arca (amiga dende xa):

"A ti,por ensinarnos a amar a poesía e a disfrutar con ela".

Non sei se es consciente do que representa esa frase para min...

A POESÍA NECESARIA. Sen lugar a dúbida!
Onte, hoxe e por sempre.


"hoxe a escuridade é menos terrible, e os silencios
son feridos por diminutos dedos cheos da esperanza
dun pobo, que se resiste a morrer na indiferenza
desta longa noite de esquecemento".



 
Miguel Ángel Alonso Diz
 


SEMPRE VIVOS!
SEMPRE CURIOSOS!
SEMPRE NEN@S!
SEMPRE POESÍA!

No hay comentarios:

Publicar un comentario